
Rola: wsparcie i kontrola, ale też magiczny DPS.
Cechy: szybki przyrost many, dobre leczenie.
Mechanika: czary ofensywne i defensywne. Najlepszy w leczeniu innych i kontroli PvP.

Rola: Promocja Druida.
Mechanika: bardzo silne leczenie, kontrola, szybkie czary typu UE. Mistrz PvP w duecie.

Rola: Promocja Elder Druida.
Mechanika: większe przyrosty hp i mp na level, mocne leczenie sojusznika, mocne czary typu UE.

Rola: tank i melee DPS.
Cechy: umiarkowany przyrost HP, mała ilość many.
Mechanika: bliski zasięg, świetny tank z defensywnymi buffami (wymagana promocja).

Rola: Promocja Knighta.
Mechanika: najlepszy tank, dużo HP, defensywa, posiada buff defensywny.

Rola: Promocja Elite Knighta.
Mechanika: większe przyrosty hp i mp na level, posiada mocniejszy buff defensywny.

Rola: dystansowy wojownik, uniwersalny.
Cechy: zrównoważone przyrosty HP/mana, dobra mobilność.
Mechanika: atak dystansowy i leczenie. Silny w PvP z dystansu.

Rola: Promocja Paladina.
Mechanika: dystansowy dominator. HP i mana zbalansowana między Magami a Knightem.

Rola: Promocja Royal Paladina.
Mechanika: większe przyrosty hp i mp na level. Potrafi dużo przetrwać solo.

Rola: ofensywny mag.
Cechy: szybki przyrost many, słabsze leczenie jak Druid.
Mechanika: bazuje na czarach z wysokim magicznym DPS. Idealny do PvE z dużym AoE.

Rola: Promocja Sorcerera.
Mechanika: ekstremalny DPS, szybkie czary typu UE. Niska wytrzymałość.

Rola: Promocja Master Sorcerera.
Mechanika: większe przyrosty hp i mp na level, szalony DPS, szybkie czary typu UE. Zwiększona wytrzymałość.